torsdag 27 maj 2010

Det är över

Vi är de trogna typerna. Vi höll ut, for better and worse i fem och ett halvt år, men nu är det över. Lost är slut och i går såg M och jag det allra sista, nästan 2 timmar långa avsnittet. Sedan pratade vi om det i en halvtimme, jag läste artiklar på nätet och när jag släckt lampan låg jag och funderade i ytterligare en timme. När jag vaknade i morse kände jag mig…tillfreds. Nej, vi fick inte alla svar, det hade jag inte heller räknat med. Ja, några scener i sista episoden var lite krämiga, men det kan jag leva med.

Lost är någon jag har älskat och längtat efter, fått kämpa lite med emellanåt, men nu när vi skiljs gör vi det som vänner. Vaya con Dios.


Reflektioner om The End, min nattliga läsning:
Televisionary/Jace
Weird Science/Kjell
Weird Science/Per

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar