onsdag 28 december 2011

Alfabetsutmaning 2011 - summering

Nej, det här var verkligen ett uselt facit. Syftet var att beta av några av de många olästa böckerna i hyllan, men det kom en bokrea, en bokklubb, lite sommarpocketinköp, fina pocketbytarpaket, en USA-resa och inte minst en bokslukande sambo emellan mig och målet. Jag lyckades under året läsa tre, just det TRE böcker, som var inköpta före 1 januari 2011. Det var fina Presidentens hustru av Curtis Sittenfeld och Sharp Objects av Gillian Flynn redan i Januari. Sedan dröjde det till maj innan jag plockade fram En dag av David Nicholls ur hyllan.

Det kan alltså bara bli bättre. Jag ska inte nämna ordet köpstopp, det är för orealistiskt, men jag kan lova att Alfabetsutmaningen 2012 kommer att gå mycket bättre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar