torsdag 8 december 2011

Tematrio - Julklappsönskningar

I min omgivning är jag i princip enväldig inköpsansvarig för de hårda paketen. Jag kan inte komma ihåg när jag fick en bok i present senast (förutom bokbytena förstås!). Men önska kostar ingenting så visst kan jag lista några drömmar i veckans tematrio. Berätta om tre böcker du önskar dig i julklapp!

När jag lät dig gå av Gayle Forman, fortsättningen om Mia och Adam tre år efter tragedin som fina Om jag stannar kretsar kring.

Det stora huset eller Man utan minne av Nicole Krauss eftersom Kärlekens historia är den bästa bok jag läst i år och jag vill ha mer av underbara Krauss!

Goda dagars magi av Petter, Sleepy och Camilla Cherry. En riktig presentbok med texter och mängder av fotografier om den svenska hiphopkulturen.

2 kommentarer:

  1. Det stora huset är en av årets höjdare klart värdig en plats under granen. Hoppas tomtemor är snäll mot dig iår!

    SvaraRadera